הלייקרס מביסים את יוסטון ועולים לגמר המערב/ חגי ניסני

לוס אנג'לס לייקרס – 119 (4) יוסטון רוקטס – 96 (1)

תצוגת ניקנוק מרשימה של הלייקרס שבסופה הם עולים ל4-1 על הרוקטס.

הלייקרס פותחים בסערה את המשחק. 13-2 אחרי 3 דקות ו5/6 מהשדה. טיים אאוט של ד'אנטוני לא מצליח לקטוע את המומנטום של הלייקרס. ראס מצד אחד מאבד ומחטיא בלי הכרה ולברון מצד שני במוד של "יללה בואו נסיים עם זה הערב" – תוקף את הטבעת ונותן גם יד בעזרה ללייקרס מהשלוש. אחרי 6 דקות יש לנו כבר 23-7. לברון יורד לנוח אבל הלייקרס ממשיכים להפציץ בלי הכרה ומנצלים ירידה שערורייתית של יוסטון להגנה, ההפרש צומח כבר ל21 נקודות. שלשה של מקלמור מצמצמת את הירידה להפסקה ל15 בלבד איכשהו. הנתון המוזר של הרבע: דיוויס עם 0 נקודות ו4 אסיסטים.

רבע שני ויוסטון במוד מלחמתי ממשיכים לצמצם את ההפרש. מוריס עם מספר שטויות כולל עבירה טכנית מאפשרים ליוסטון לחתוך ל7. המומנטום של יוסטון נעצר קצת והלייקרס מצליחים להחזיק ביתרון דו ספרתי למשך רוב הדקות הרבע השני. הארדן יורד לנוח קצת אחרי ששיחק ברצף בסביבות ה20 דקות. דיוויס אחרי פתיחת משחק אנמית בטירוף מתעורר קצת, ולוקח את שחקני יוסטון לסל. מקלמור בפעם השניה חותם את הרבע עם שלשה שמורידה ל11 הפרש. 2 הג'יימס של הקבוצות מסיימים יופי של מחצית ראשונה עם 19 נק' לכל אחד באחוזים טובים.

מחצית שניה נפתחת כשעוד פעם יוסטון כורה לעצמה בור. זריקות רעות הרוקטס, דיוק בשלשות וטיסה בהתקפות מעבר של הלייקרס מציבים את היתרון על 16. יוסטון לא מצליחים לעשות עצירות בהגנה וגם לא להשיג זריקות טובות ולוקחים את הזריקות עם יד בפרצוף. בדומה למחצית הראשונה היתרון עוד הפעם עובר את ה20. עד שהלייקרס מחטיאים הם לוקחים ריב' התקפה ומעלים את היתרון. בניגוד לרבעים הקודמים הפעם מקלמור חוטף גג לקראת סוף הרבע השלישי שהופך למתפרצת של הלייקרס. 95-69 בסוף הרבע השלישי.

רבע אחרון לפרוטוקל. הרבע נפתח עם שלשה של קוזמה וההפרש צומח ל29 נקודות. יוסטון פעם אחר פעם יורדים בצורה איטית להגנה ומשלמים על זה מחיר. ראס באיחור אופנתי של כ4 משחקים ועוד שלושת רבעי משחק זה, נזכר להכניס קצת אנרגיות ויוסטון מורידים את ההפרש, לשימו לב: 23 נקודות בלבד. (הוא גם מצליח לריב במגרש נטול קהל עם אח של רונדו)

5 דקות לסיום המחליפים עולים ואפילו דוויט האוורד ודדלי רואים מגרש. ד'אנטוני מרחיב את הרוטציה גם הוא ונותן לאנונמיים לשחק.

הלייקרס עם ערב קליעה מעולה מכל טווח סוגרים את הסיפור מול יוסטון באופן מוחץ. מצד שני זה נראה נראה שהעידן של יוסטון כפי שהכרנו אותו הולך להסתיים. הניסויים המשוגעים של מורי אולי שינו ועוד ישנו את פני הליגה (לדעתי ההגנה שלהם במשחק עומד, היא בית ספר לכדורסל. יחד עם זאת הם חטפו הסדרה פעם אחר פעם במעבר ובמתפרצת הרבה מאוד נקודות מיותרות) אבל אליפות הם לא יראו גם העונה, ולתחושתי מורי יצטרך לחפש לו מעבדה קצת פחות יקרה לניסויים הבאים שלו.

בלייקרס לברון עם 29 נקודות 11 ריב' ו7 אס'. בנוסף אליו קוזמה מוריס גרין דיוויס ופופ עם דאבל פינגרס. הלייקרס מסיימים משחק אדיר עם 65% אפקטיבי

ביוסטון רק הארדן הופיע למשחק היום עם 30 נקודות אבל גם 6 איבודים

Subscribe
Notify of
144 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
המשגיח
Admin
13 בספטמבר 2020 5:59

אנסה.

תודה רבה על הסיקור המהיר

Reuven Barel
Editor
13 בספטמבר 2020 6:01
Reply to  המשגיח

זה אח של רונדו, הוספתי סרטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Reuven Barel

חחח איזה דביל הראס הזה חשבתי הוא מטטרש על רונדו אבל על השחקן 😂😂😂
ראס הפך לבברלי בלי השלשות

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

או או, חכו חכו. לא דוקרים את הראס. זה בדיוק מה שהיה צריך כדי להעיר את ווסטברוק. תראו משחק הבא, זהו, לייקרס גמורה.

Yp
Yp
13 בספטמבר 2020 6:02

בוקר טוב לכולם ותודה לחגי על סיקור מצוין ומהיר
האמת,בוקר די עצוב למי שראס נמנה על השחקנים החביבים עליו . יש תחושה של סיום עידן ביוסטון , נראה שחלון ההזדמנויות שנפתח עם הבאתו של כריס פול נסגר הלילה לשנים הקרובות .
הרבה ברכות ללברון על גמר מערב ראשון , ויותר מזה הרבה ברכות לאנטוני דיויס על גמר איזורי ראשון .

KingJames23
KingJames23
13 בספטמבר 2020 6:07

היידה היידה אפ אפ
לא רק הניצחון בסדרה משמח אותי,איך שהלייקרס ניצחו. הם נראים הרבה יותר טוב מהקליפרס כרגע

גיא הירוק
Admin
13 בספטמבר 2020 6:12

תודה על הסיקור הזריז, חגי.
.
מה אפשר לומר על הסדרה הדי משמימה הזו?
שהליקרס הצליחו לסמן V ענק על לפחות מטרה אחת:
הם מגיעים לגמר המערב כאשר באמתחתם 10 משחקים בלבד, 34.2 דקות ללברון, 34.9 לדייויס.
.
לצורך השוואה, קאוויי משחק 38.7 דקות למשחק, הארדן 37.3, יוקיץ' 37.3, מורי 38.5, ג'ורג' 36.5,
כאשר רק באטלר עם נתון של 35.3 עם נתון מנוחה דומה לזה של הלייקרס (רק 9 משחקים).
.
המשמעות?
למשחק הלילה בין דנבר לקליפרס השלכות שהן הרבה מעבר לזהות המנצחת.
אם יגררו למשחק 7, הקליפרס ימצאו עצמם לא רק במשחק הדחה, אלא גם בסיטואציה בה את הסדרה הבאה הם מתחילים עם 0 מנוחה מול קבוצה רעננה.

etayef
etayef
13 בספטמבר 2020 6:56

אפשר לומר עוד כמה דברים, ביניהם:
הלייקרס הוכיחו שהם יודעים לקלוע שלשות
הלייקרס התמודדו עם סמול בול, ומצאו הרכב סמול בול יעיל משלהם

Yinon Yavor
Editor
13 בספטמבר 2020 8:34

ניתוח מאוד נכון, גיא. אבל:
בשתי הסדרות הקודמות הלייקרס הגיעו עם אותה מנוחה עודפת שאתה מתאר כאן ביחס ליריבה. בשני המקרים זה נגמר בהפסד של המשחק הראשון. דווקא אחרי אותה מנוחה, מהמשחק השני והלאה בכל סידרה, הם נראו טוב יותר וניצחו.
.
ועדיין – אני מסכים איתך שעדיף לבוא אחרי מנוחה ביחס ליריב, בטח בלו"ז היחסית צפוף של הפלייאוף הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

זה לברון הוא מחלק מתנות במשחק הראשון לעורר את קבוצתו….

ג'ט לג
ג'ט לג
13 בספטמבר 2020 6:20

בין אם דאנתוני ישאר או לא, אני מאמין שמורי סיים את דרכו ביוסטון.
המורי בול נכשל. הוא כבר 13 שנה בקבוצה וגישת הכדורסל של שלשות או כלום לא הוכיחה את עצמה במאני טיים,
ונגמרו ליוסטון האיטרציות שבהן היא יכולה להשתפר – אני בספק אם יהיה אפשר למצוא דרך טריידים צוות אחר שהארדן יצליח לקחת יותר רחוק ממה שהוא הצליח השנה.
וחוץ מזה המערב רק יהיה יותר קשה להתחרות עם הקליפרס והלייקרס שנה הבאה, דנבר, יוטה ודאלאס הצעירות שהולכות ומשתפרות משנה לשנה וגולדן סטייט שתחזור לפלייאוף בשנה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כשלון חרוץ המורי בול. בסופו של יום הטבעות מדברות. שינה ביצים. המורי בול עובד עם קרי קליי ודוראנט אבל

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 6:33

כן ולא המורי בול שינה את הליגה , אבל בליגה מבינים לאט לאט שגיוון בפלייאוף זה הנשק המסוכן ביותר , ומה שיעיל לעונה הסדירה לא יעיל לפלייאוף, משחק שמסתמך רק על קליעה מ3 וסיומת מתחת לסל בחדירה הוא מאוד חד גוני, ולמזלנו יצא מעולם בקרוב מאוד.
.
*הקליעה ב3 מהפינות בהחלט הולכת להיות פקטור חזק , משחק חילופים זה לא מורי זה היה הרבה לפניו הוא פשוט לקח את זה לקיצוניות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 7:10

הללויה השב"רניקים חזרו..
🙂
אני התגעגעתי

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 7:14

הכאבים בגב הוקלו , האורטופד שלי אמר לי שיוגה יכול לעזור לי והמליץ לי על מאמן פרטי, אמרתי לו שבבית אצלי תהיה רק מאמנת (שלא יגידו שאני לא תומך בשוויון).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 ברוך

Yinon Yavor
Editor
13 בספטמבר 2020 8:42

ברוך – אולי תיקח את דאנטוני כמאמן אישי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 9:56

חחחחחחחחחחחחחחחחח
תומך בשוויון?
גדול אתה יה תרח
🙂
הן מקבלות טיפים של 100 דולאר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 9:57

כן
דאנטוני רעיון טוב
סמול בולס….
חה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 18:00

ברור דוק אני כמו פלורנטינו מפנק במעטפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ג'ט לג

כשלון עצום לחבר הטנש מס 1 בליגה. 13 שנה הוא שם? וואווו 13 שנה הוא מערבב מספרים מדדים וסטט מתקדם וכל זה לא עזר. מסתבר שבכדורסל יש יותר מאפקטיבי?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13 בספטמבר 2020 10:20

1. כן, שאר הליגה בכלל לא מעסיקה אנליסטים, אלא שמה כמה גברים בחדר שיחליטו על סמך סרטוני היילייטס, זה רק מורי בול שטורח (כי הוא אדיוט) להסתכל על זה.
2. הכוכב עם האפקטיבי הכי גרוע הוא ווסטברוק, אני מפחד להסתכל בבוקססקור, אבל איך הוא היה, כמעט סחב את יוסטון לניצחון?
3. שכחת את הכשלון העצום של פופ ו-ס"א שמראה ששחקנים בכלל לא צריכים מנוחות יזומות. אם הוא לא היה מתעסק בשטויות שלו בטח לס"א היו עוד כמה אליפיות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13 בספטמבר 2020 12:44

הוא לא ממש הצליח כי כדי לאיים על האליפות אם אין לך הרכב של אולסטארים כמו שהיה ללוחמים עם שני שחקנים היסטוריים ועוד כוכב גדול ואולסטאר נוסף וספסל חזק, אז אתה חייב שחקנים גבוהים מהטובים בליגה ואין ליוסטון לא הרכב אולסטארים כמו שהיה ללוחמים ולא שחקני פנים מהטובים ליגה.

עגל
עגל
13 בספטמבר 2020 14:12
Reply to  ג'ט לג

מורי הצליח בגדול. הוא שינה את הליגה. לבקוצתו זה לא הספיק בגלל שהקבוצה חייה בתוך אילוצים מסוימים של שוק ומשכורות.
לא לשכוח את שתי ההדחות הכואבות מול הסופרטים של ג"ס.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 6:27

היה כיף לראות את הלייקרס משפילים את הניסוי הכושל ביוסטון, ומוציאים את הרעיון של סמול בול המשוגע והמשעמם מהליגה לעשור הקרוב, זה היה סדרה של בוגרים נגד ילדים.
.
הוויכוח בימים האחרונים בין שמעון לגיא היה נמוך מדי לטעמי וירד לקווים שאני באופן אישי לא חוק אליהם לכן נמנעתי מלהתערב. הדעה שלי על הוויכוח שהוא די מצחיק ואני אתייחס אליו מהנקודה שלי.
.

*ברור שברגע שאתה מביא דאבל טים על לברון זה חלופה ואתה מסתכן שאתה משאיר קלעים פתוחים, אממה הקלעים של הלייקרס לא בדיוק יציבים גרין זה יום אסל יום בסל, הוא יכול להיות ביום מסויים 7 מ9 מ3 ומשחק אחרי לא לפגוע אפילו בקרש של השירותים כאשר הוא משתין הוא קלעי מאוד סטריקי (פופ הבין את זה שנתיים מאוחר מדי), אותו דבר קונטביוס קלואד פופ והקלעים של הלייקרס לצערי לא מספיק אמינים ,ואני לא מדבר בכלל על רונדו כמוביל כדור נוסף על המגרש, או על קוזמה. אני באופן אישי הייתי אם הייתי מהמר נגד הלייקרס הייתי מהמר על החופש עליהם מאשר לתת לדיוויס או ללברון לקבור אותך כאשר הם חמים,הם הם קולעים את ה3 השמיכה פשוט קצרה מדי.
.
בסוף בסדרה ובמשחקים מאמן צריך לעשות התאמות וללכת גם על האלמנט הפסיכולוגי , לא מעט פעמים רואים את הכוכב רותח ואת השאר לא מסוגלים לפגוע והמאמנים לא מביאים דאבל טים (גיים 4 פילי מול טורנטו זה דוגמה טובה , הסתום בראון הביא בגיים 5 דאבל על קוואי שכולם רותחים ונגמר בבלואוט מהר מאוד), בסוף ההתאמות צריכות להיות מאוד דינמיות ומשתנות בהתאם למתפתח במשחק , שיוקיץ קולע מ3 הוא בלתי עציר עדיין הייתי מהמר על הקליעה שלו מ3 כקליפרס מאשר לתת לו לטחון בצבע.
.
לא כל קבוצה מסוגלת להביא דאבל טים , ברור גם לא כל קבוצה מסוגלת להגן דאבל טים זה מהלך שצריך תיאום זריזות וקריאה נכונה של הסכמה במגרש, הבעיה של יוסטון שאין להם אורך ואתלטיות להציב בכלל על הלייקרס +יש להם שחקנים שלא בדיוק עילויים הגנתיים , לברון חזק ב15 קילו וארוך ב20 + סנטימטר מכל שחקן שיש ליוסטון אני לא מדבר בכלל על דיוויס שמגיעים לו לכתף.
.
*לקליפרס לבוסטון ומיאמי יש את הכלים האורך ואתלטיות לעשות דאבל טים על לברון ולהמר על הקליעה של האחרים, שוב לא באופן רובוטי אלא בהתאם למתפתח על המגרש .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש להם כלים לאמלל את השיקצה אבל לדעתי לא יעשו כלום. ריברס אולי יעשה אם יהיה 2 0 בסידרה ו60 נק כל משחק של השיקצה. גם ריברס וגם לו בעלי אות הלשון החומה.
תיבס שוחרר לניקס בזמן הלא נכון…

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 6:43

מה זה כלים לאמלל את השיקצה אתה יודע שאי אפשר להפוך אותו לשחקן ואני אצטט של 15 נקודות ו35 אחוז מהשדה? בסוף לברון זה עילוי התקפי אפשר להאט אותו אבל יש לזה סיכונים בקלעים הפתוחים ויש גם אחד דיוויס על המגרש שלקליפרס אין מה לעשות נגדו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח שאפשר

גיא הירוק
Admin
13 בספטמבר 2020 6:43

א. מה שאתה כתבת כרגע על דאבל טים, אני כתבתי פעם אחר פעם בתגובות עבר. מעולם לא טענתי שדאבל טים לא עובד. זו טקטיקה שכאשר היא מיושמת כהלכה בסיטואציה נכונה, היא אפקטיבית מאוד.
.
ב. הוויכוח שהיה לי בעיקר עם דה שוט הוא על לחץ/דאבל טים, והסיבה שךא רואים הרבה מהם מול הלייקרס. הוא טוען שזה בגלל איזה קוד, שהמאמנים היריבים מעדיפים להפסיד… אני בוחר להתבונן בנעשה על הפרקט, ולהסביר את הבחירות ההגנתיות של היריבות על פי המתנהל על הפרקט. לא צריך להעמיק בשביל להבין שדו השיח שלי עם דה שוט הוא במקרה הגרוע טראש טוק. אישי, זה לא.
.
ג. ואז ישנו שמעון. כבר שנים שאני מתנגח אתו על מה שהוא כותב, והוא אתי על מה שאני. זה לא ירד לפסים אישיים עד שהוא החליט לתבל את תגובותיו בכזבים. זה כבר לא מקובל עליי.
יותר מכך, התגובה מהזן של "כתבת, אין לי כוח לבדוק, אבל כתבת 50 פעם", מקפיצות לי כל מיקרוגרם של DNA ייקה שהוא 90% OCD…
דיון מסוג זה אני ממש לא מוכן לנהל, ולשתוק כאשר מכניסים מילים לפי (נו, באמת. מתי כתבתי העונה שהבאקס "מנגבים את הלייקרס והקליפרס"? אני טוען מתחילת העונה שהלייקרס הם הפייבוריטים) לצד התעקשות על כך בנימוק "עכשיו תוכיח שאחותך לא זונה"?
על כך אני מסרב לא להגיב.
אז על מהשטויות של שמעון אני כרגע מתעלם (וברוך השם, יש ה-מ-ו-ן מאותן שטויות).
אבל כאשר הוא מכניס אותי לתגובתו, אני בוחר להזכיר לו שהכזבים שלו לא עוברים בשתיקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח גיא מי שמכניס מילים לפה זה אתה.
רגע לא הבאת סטט איך הבאקס מנגבים את המערב שכולם אמרו שהם בקושי קבוצת סיב 1 במערב? הבאת גם הבאת. אולי זה היה ניסני ואני טועה אבל לא נראה לי.
לגבי אליפות תמיד אמרת לייקרס לא טענתי אחרת הכוונה שם היית לניסני.
לגבי דאבל טים אמרת 50 פעם אולי ושנינו יודעים את זה. אז אני לא מכניס לא מילים ולא כזבים אלא רק מה שטענת.
עכשיו נראה לך שאני אתחיל לחפור פוסטים אחורה בשביל זה?😂

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 6:53

נו ברור אם אתה רוצה להוכיח טענה, שמעון חברי לפעמים אני מתפלא עלייך, אתה רוצה להראות שגיא אמר משהו תביא ציטוט של זה (למשל הוויכוח שהיה על דריימונד גרין) ואז תתעמת איתו , אתה לא יכול לרשום שהוא רשם X Y Z ואז שהוא אומר תוכיח אתה אומר אין לי כוח לחפש, לא כך עובד דיון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא שווה את הטירחה. גם על דריימונד אני לא הבאתי כלום. אם הייתי זוכר את שם הפוסט הייתי מביא בקלות אבל היו ככ הרבה ולפני ככ הרבה זמן…לא משעמם לי עד כדי כך 😎
ואני גם לא מנסה להוכיח כלום לאף אחד.
מה אתה לא זוכר שהוא אמר את זה?

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 7:05

האמת שלא, אני גם לא עובד מזיכרון תביא ציטוט, יהיה על מה לדבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 8:35

דרך אגב אני הבאתי ציטוטים במקרה של הורפורד גרין … זה למה לא היית צריך להביא .

גיא הירוק
Admin
13 בספטמבר 2020 6:57

די לבלבל את המוח. יש לך איזה צורך פתולוגי להיות צודק, ואתה מוכן לשקר בלי למצמץ רק בשביל "לצאת גבר". אז יצאת פינוקיו. כבר הבאתי (בניגוד עליך, אני מקפיד להביא עובדות שתומכות במה שאני כותב) ציטוט של מה שכתבת?
מה אתה הבאת, פינוקיו?
כלום.
למעט, עוד שקרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק גפטו😎

מנחם לס
Admin
13 בספטמבר 2020 7:46

ברוך, הצרה היא שאינך מבין מה זה סמול בול. לכן כתבתי את הפוסט שזה עתה התפרסם

trusttheprocess
trusttheprocess
13 בספטמבר 2020 6:42

לפעמים אני חושב שהמצב של הסיקסרס גרוע ואז אני רואה את יוסטון
אני רואה פייר סייל ביוסטון, מאמן , gm , מספר שחקנים כולם עפים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן חחח חצי נחמה לצערי שניהן בקנטים

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

נה, אתה סתם מתוסכל שהפסדת לקבוצה בלי עיר.
כמו לעוף מהגביע על ידי מכבי פתח תקווה.

Zivke
Zivke
13 בספטמבר 2020 14:24

אתה באמת משווה? לפחות הרוקטס יסיימו פה "תהליך" הגיוני של כמה שנים שהביא גם תוצאות יפות כמו MVP ומעמד של קונטנדרית, וכל פעם התנפץ מול קבוצה מצויינת ו/או היסטורית. ואולי באמת יפרדו ממאמן טוב מאוד (גם אם מלא בעיות) ו-GM מעולה (גם אם אגומניאק מגעיל).
.
פילי לעומתם התבזו בתהליך שהוא כתם בתולדות המועדון, ואחד הדברים שהפכו למזוהים איתו, רק כדי להגיע לחצי-גמר במזרח די עלוב היסטורית. ועכשיו נפרדו ממאמן שלדעתי הג'וב הבא שלו יהיה בתור ע' מאמן ונשארו עם GM ירוק שהוא השלישי תוך כמה שנים (ולא בנסיבות נורמליות), ועם חוזי מקס ל-4 שחקנים שעל כל אחד מהם יש סימני שאלה

רן הנרגן
רן הנרגן
13 בספטמבר 2020 6:48

בשיחה האחרונה של סילבר עם הבעלים הוא אמר שלא תהיה בועה נוספת בין היתר בגלל המחיר שהיא גובה משחקנים מסוימים. אפשר לשער, לאור ההכרותשלנו עם עברו, שהארדן הוא אחד מאותם שחקנים. בסידרה מול LA הוא נראה מנותק וחסר ענין.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 6:50

ילדים מפונקים איזה מחיר, חודשיים בבית מלון שמקבלים על זה מילונים? אוי אוי מסכנים ממש רחמים עליהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין בחורות מסיבות ושתייה זה קשה להם. תחשוב אחד רגיל ל10 בחורות כל לילה כל החיים ופתאום אתה שם אותו חודשיים עם ווסטברוק..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 7:14

צודק
הם רגילים לקצת יותר סקס….
שם אותו חודשיים עם ווסטברוק?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 7:18

הרגת אותי הארדן הולך להוכיח הלילה שחדירה ושלישיות זה בהחלט יעיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהחלט אפקטיבי

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 9:50

חחחח
אל תצחק – ראו שהוא כבוי. לא רק הוא – איך אפשר לשחק אחרי חודשיים בבידוד? אפשר להבין את דונאל האוס.

NFS
NFS
13 בספטמבר 2020 12:49
Reply to  דה שוט

בטח כבוי. כי רונדו ישב לו על הצוואר ומצץ לו את הדם. או במקרה של הארדן רונדו "גילח לו את הזקן".
להזכירך בניצחון במשחק 1 הארדן שאג, צעק, צחק ויילל, או בקיצור- חי.
ממשחק 2 רונדו הכניס אותו ללול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להארדן יש 8 משחקי פלייאוף עם 20 אחוז ומטה מהשדה (אבל בטח אפקטיביים…😂) לא חושב שזה קשור לבועה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

ואחזור על זה שוב, כי אני כל כך אוהב לחזור על עצמי בניגוד לכמה פה:
"It's easy to fall prey to cynicism or downplay the challenges experienced by NBA players and staff because of their luxuries. But we're talking about unprecedented circumstances here. Their amenities do not change the immutable human need for connection, purpose, and fulfillment"

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 10:50

כן זה שתכתוב אותם שטויות כמה פעמים לא יעשה אותם נכונות, חשבתי תסיק את המסקנה לבד , אבל לפעמים אני מצפה יותר מדי מאנשים.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מצחיק אתה. התחלת בזמן האחרון ללמוד להיות תוכי ולחקות את כל הטענות כלפייך על אחרים?
יום אחד, כשתהיה לך מחשבה מקורית לא מיזוגנית או גועלית או חסרת אנושיות בסיסית, נדבר. עד אז תהנה להמשיך לחזור על דברים כל כך מטומטמים ולחשוב שאתה חכם.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 11:13

אני יודע שלא מלמדים את הצעירים לחשוב היום אז אני אעזור לך אם לא תצליח ואל תתבייש לבקש , אני אתן לך רצים כל הליגות הבחירות באירופה משחקים כדורגל רוב השחקנים נמצאים בבידוד יומיומי ואף אחד לא מתלונן תסיק את המסקנה , כשהייתי בישראל אחד הדברים העקיריים שעשיתי זה לתרום הלכתי לשכונות מצוקה כפר שלם פלורנטין ועזרתי לאנשים שבאמת נפגעו מהקורונה (גם קפיטליסטיים אנושיים) להם יש צרות יומיומיות של רעב, עוני שלא נדע, לישון חודשיים בבית מלון כמה חברים עם שפים ולקבל על זה מליונים זה לא עונש או מצוקה, מישהו פה לא היה מוכן להחליף איתם?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

עבדתי מספיק קשה כדי לחנך וללמד אותך לאורך הזמן, ולא קיבלתי שום דבר חוץ מתסכול עמוק כמה dense אתה. אז תסלח לי שאני אחזיר אותך לציטוט המקורי שלי, תקרא אותו שוב, תעבוד על ללמוד משפט אחד לפני שאתה עובר להעמיד פנים שאתה רץ מחשבתית ותספור את כל הדרכים בהם אתה רוצה לשלול אנושיות מהשחקנים בשם כסף.
לדבר על כמה אתה חסר אנושיות, על הבעיות של פילנטרופיה ואיך היא בדרך כלל באה במקום אופציות שאשכרה עוזרות ומאפשרות לאנשים בחירה וסוכנות בחיים, ואיך הצלחת להעביר חיים שלמים בלי מחשבה אחת נשמור לכשתעבור את המבחן הראשון, בניסיון הרביעי. אם תיכשל אאלץ להתחיל לבקש ממך כסף על כל השיעורים הפרטיים האלה.
או שאתה יכול ללכת לעשות עוד בדיחה על איך אתה הולך להטריד מינית עובדת חסרת כוח.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13 בספטמבר 2020 13:07
ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 13:17

לשלול אנושיות מהשחקנים בשביל כסף? מה אתה שולל מהם בדיוק את החופש וזה לא בדיוק שאתה שם אותה בכלא אלא בבית מלון עם כל החברים לחודשיים שלוש? אני חסר אנושיות בזה שאני לא מרחם על תינוקות בכיינים מליונרים בבית מלון הכל כלול? הם יכולים הרי ללכת לחופשה ללא תשלום .
בישראל שלפי השמועות הולך להיות סגר יש כמה 20% מחוסרי עבודה שלא יודעים מאיפה תבוא הארוחה הבאה?
איזה מטרה בדיוק יש לשחקנים האלה בחיים הרי הם הגשימו את החלום האמריקאי?

מצחיק אותי שאדם שלא תרם מאית מהכסף שתרמתי מעביר ביקורת אליי ואל הדרכי תרומה שאני רואה לנכון , ועוד מאשים אותי שאני הולך להטריד מינית עובדת חסר כוח. ליצנים לא חסר בעולם, במיוחד בhoops.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

שלום, הגעת לתא הקולי של L-j-o-s. ייתכן והגעת לפה כי הקלדת תשובה שגויה ארבע פעמים ברציפות או כי נכשלת בהבנת הנקרא ברמה הבסיסית ביותר.
לחזרה לשיחה הכנס מטבע זהב. תודה.

etayle
etayle
13 בספטמבר 2020 14:39

אחלה ברוך. הפכו להיות פריכים לגמרי. אני בעד שמי שלע רוצה, שלא יבוא, ולא יקבל כסף. פייר אינפ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח ברוך עזוב את הויכוח הסרק הזה לא תצליח להכניס בהם שכל.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13 בספטמבר 2020 16:44

תגיד ברוך
הכאב הסבל והאומללות שאתה חווה בחיים הם גם שום דבר וסתם התבכיינות של גוזל בכלוב זהב?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
13 בספטמבר 2020 7:06

תמונות קשות היו הלילה, תמונות קשות.
.
אבל גם אם לא נעים היה לצפות ביוסטון גוססת, וגם אם נראה שהרבה הולך להשתנות שם, צריך להסתכל גם על התמונה הכוללת, והיא מרשימה ביותר:
.
א. הישגים או לא – אין קבוצה בעשור האחרון שתרמה יותר רעיונות מקוריים ושיטות משחק חדשות מאשר הרוקטס. לברון או לא, לוחמים או לא – אי אפשר יהיה להסביר מה קרה בליגה בעשור השני של המאה, בלי לחזור ולציין את הרוקטס. כבוד גדול.
.
ב. יש שם הרבה ידע בכדורסל, יצירתיות אדירה ורצון אמיתי לנצח. אלה יסודות שיכולים לקחת את הקבוצה רחוק גם בשנים הבאות. גם אם יהיו כמה שנים רזות – הם יחזרו.
.
בנוגע ללייקרס – חוץ מדני שלנו ורונדו אני מתקשה להנות ממשהו בקבוצה הזו, וכך גם בצד השני של העיר, אז כמו במלחמת איראן-עיראק, מאחל לשני הצדדים בהצלחה, ונקווה שהמזרחית תימצא את הדרך לנצח בפיינלז (היא לא, אבל לקוות תמיד אפשר).
.
תודה תותח.

עגל
עגל
13 בספטמבר 2020 14:19

+ מיליון מאנו

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 8:11

תודה על הסיקור.
כמה נקודות מהלילה ובכלל.
1. לא הכל זה פילוסופיה. לפעמים – זה רגליים. כשהקטנים צריכים לשמור על הגבוהים ולדחוף ברחבה – נגמרות להם הרגליים. מניסיון. תראו את ההחטאות של הארדן, טאקר וקובינגטון – הכל קצר. הם לא מגיעים. זה עייפות.
2. הסמול בול עלה ביוקר גם לגולדן סטייט הגדולה: דוראנט שיחק 5 נגד הקליפרס בסיבוב הראשון וגם בסוף העונה – זה גמר לו את הרגליים. הפציעה שלו התחילה כפציעה של עייפות.
3. ד'אנטוני קיבל נוק אאוט, אבל בעיקר איכזב. לא ניסה לשנות כלום, לא הגיב בשום צורה לשום דבר. תנסה את טייסון צ'אנדלר, מה יש לך להפסיד? תעשה דאבל טים, בוקס אנד וואן, איזורית, משהו!
4. כשהייתי נער פוסטר בגליל, באחד האימונים הראשונים לא לחצתי על הכדור ואיפשרתי מסירה נוחה פנימה. בראד ליף כמעט הוריד לי את הראש. לא התקרבתי אליו שבוע. לראות את רונדו ואת לברון מכניסים פנימה מסירות ללא הפרעה – זה כואב בעיניים.
5. ווגל ולברון נתנו תצוגת הכנה מרשימה: לחץ על הארדן כל המשחק על כל המגרש, התישו אותו והורידו לו את האחוזים. דאבל טים מתוזמן, ידיים אקטיביות, הליכה חזקה לריבאונד התקפה, השארה של ראס לזרוק ולהשתולל. היה אפילו הערב בוקס-אנד-וואן על גורדון בשבל מסויים. הם בחרו עבור יוסטון את הזריקות שלהם.
6. טאקר וקובינגטון בשני המשחקים האחרונים זה חור בהתקפה. שלושה נגד חמישה. אי אפשר לשחק ככה.
7. אי אפשר לתת ללברון לנצח אותך ללא דאבל טים או לחץ או בוקס אנד וואן. חייבים להתנגד.
8. זה מביא לסלע המחלוקת ביני ובין גיא – הנירטיב שלא מאפשר למאמני הליגה לשמור על לברון. מבטיח להרחיב על כך בהזדמנות. כרגע אין זמן. במשפט אחד: זה לא מודע, זה הלך רוח אם תרצו – כולם משתפים פעולה עם האגדה. אף אחד לא רוצה להפריע.
9. מנחם – סילבר הערב הצדיק את מה שאמרתי. הבועה היא כישלון. הוא הודה בכך. במקום להגיד לי תודה שבאתר שלך זוכים לשמוע את זה ראשונים – אתה קורא לי דביל. תהיה בריא.
10. שמעון – שמור לי מקום על העגלה של "הארדן וראס קורסים בפלייאוף". נראה לי שאאלץ לקפוץ עליה במוקדם או במאוחר.
.
ראס הולך הבייתה, הפעם נראה שגם אל עבר השקיעה. אחרי הרבה זמן אני אומר את זה ברצינות ולא בתור מטבע לשון:
בדוראנט ננוחם.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 8:29
Reply to  דה שוט

שתהיה בריא דה שוט לפני 40 שנה אמרתי לחבר שלי באחת מהמסיבות להתנקות ולהשאיר את הדברים שלקח במערה ואני אמליץ גם לך את זה כעת . מה זה הלך רוח ושיתוף פעולה עם האגדה, נראה לך שדאונתני שהולך הביתה עכשיו במקום לקבל 6-7 מליון דולר מעניין אותו לברון ג’יימס ואגדה על שמו ולא יעשה את המיטב כדי לעצור אותו? לפי ההגיון הזה למה הוא לא עלה עם שחקני הספסל בהרכב הרי לברון היה קולע 50 ומעצימים אותו.
.
2. דוראנט נפצע בגלל עייפות ועומס לא בגלל סמול בול, הוא 2.11 עם מוטת ידיים בלתי נגמרת, פשוט הוא לא קיבל את גוף הברזל של השיקוצים, והגוף שלו לא בנוי לשחק 100 משחקים בעונה 3 שנים ברציפות (עם פלייאוף), גם קליי קרע רצועות בגלל זה .
.
3. דאונתני מזכיר לי תלמיד בקולג שלמד למבחן ולא מסוגל לחשוב מחוץ לקופסא, או במילים אחרות חמור עם גרביים.
.
4. ליוסטון אין את הכלים לעשות דאבל טים על לברון , כמו שכתבתי למעלה זה דורש המון תיאום הגנתי וזריזות, לברון ארוך ב20 סמ וחזק יותר מכל מה שיש ליוסטון לזרוק עליו, אני לא מדבר על דיוויס, איך בדיוק תעשה box and one כשדיוויס על המגרש ( החולשה הכי גדולה של השיטה הזאת שהיא מאפשרת פס לאמצע,וכשיש לך צלפים בצד אתה מפרק את ההגנה בקלות בפס השני (והליקרס הפגיזו מ3 הערב)

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 9:49

ברוך – זה מורכב – אסביר בהזדמנות ותחליט אם לקבל. לגבי הדאבל טים – בכל הסדרה עשו על לברון ארבע או שש פעמים דאבל טים – למעט הסל של קארוסו – בשאר הוא איבד את הכדור.

יניב ש.
Editor
13 בספטמבר 2020 10:03
Reply to  דה שוט

מאיפה הבאת את הנתון של הדאבל טים על לברון? ראית כל דקת משחק ורשמת סטטיסטיקות??

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 10:56
Reply to  יניב ש.

ראיתי כל דקת משחק. תראה לדוגמה היום בחצי השני, ובמשחק שעבר בהתחלה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 11:15
Reply to  דה שוט

דה שוט הנה הבאתי לך 9 נקודות קלות ש דאבל טים על לברון גרמו

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 11:25
Reply to  דה שוט

יכול להיות – דני המדגמים קטנים מדי (שלי ושלך)

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 10:03
Reply to  דה שוט

ממש לא נכון לכתוב מעשיות לא הופך אותם לנכונים, רק במשחק 5 , הדאבל של טים על לברון הוביל ל3 שלושות חופשיות 9 נקודות (קארוסו במצב של 51-39 , רונדו 90-76 , וקראוסו בסוף המשחק).
אתמול השלושה של מוריס בתחילת המשחק,וזה בחי לעבור שוב על המשחק של אתמול. בסוף כאשר אתה עושה דאבל טים על לברון אתה מסתכן בעונש מהצלפים. דרך אגב הלחץ על כל המגרש הסתכם בפאסט ברייקס של הלייקרס ולברון שפשוט דהר לסל.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 10:05

* משחק 4 כמובן

אור
אור
13 בספטמבר 2020 14:17

מסכים עם ברוך (כן, גם זה קורה). ממש אכפת להם מהאגדה של לברון, במודע או שלא

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 11:38
Reply to  דה שוט

דה שוט אני אתייחסתי לתגובה שלך ״ הסדרה עשו על לברון ארבע או שש פעמים דאבל טים – למעט הסל של קארוסו – בשאר הוא איבד את הכדור.״ – זה לא נכון אני יכול למצוא לך עשרות מקרים בשנייה בסוף לדאבל טים על לברוןכשהוא מוקף בקלעים יש מחיר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 10:04

נו ברוך באמת.
דאנטוני היה שחקן מצוין, הוא מכיר טוב את כל השיטות והתאים שיטה לא רעה למה שיש. שיטה שלא מספיקה מול הלייקרס של לברון והגרופי.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 10:10

אפשר להשוות את דאונתני לטבח שיודע להכין מתכון 1 בלבד אם יש לו את השחקנים זה יעבוד אם לא זה יכשל כישלון חרוץ (לייקרס…), הוא כמאמן מאוד שבלוני שלא יודע לבצע התאמות במשחקים ולשנות שיטת משחק בפלייאוף שזה לא עובד זה הסיבה שהוא נכשל שנה אחרי שנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 10:13

ושלא תבין דה שוט אני בהחלט מעודד חשיבה מחוץ לקופסה אבל צריך גם הגיון לוגי, אני לא רואה סיבה למה מאמן אחר ירצה להאדיר את האגדה של לברון ג’יימס ולהיות מפוטר (להפסיד כמה מילוני דולרים) ואם כן למה הוא לא מעלה את שחקני הספסל ונותן ללברון לקלוע 50 (לשמור עליו אם ריברס לדוגמה) , פשוט לא מתחבר לי בראש.

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 11:24

אנסה להסביר את עצמי בהזדמנות. אני יודע שזה נשמע מגוחך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא נשמע מגוחך זו האמת. משפיל המלך יקבל נזיפה

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 13:33

סחטיין על התמונה חבר – החלטה טובה!

אור
אור
13 בספטמבר 2020 14:20
Reply to  דה שוט

דה שוט, אל תיעלב אבל כל פעם אתה מתעלה על עצמך עם תיאוריה פסיכולוגית מופרכת אחרת (טוב לא כל פעם, סטיב קר אנטישמי עדיין בטופ)

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 16:38
Reply to  אור

אנטי-ישראלי 😀 לא אנטישמי 🙂
שמעון נתן הסבר טוב למטה. אסביר בעצמי בהזדמנות. זה שקוף כמו חלון שווייצרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 10:01
Reply to  דה שוט

"הם בחרו עבור יוסטון את הזריקות שלהם"
בדיוק נגעת בנקודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יש לך מקום וי איי פי על העגלה
כמו שראית בגראווטר שלי ירדתי מהעגלה ועליתי על העגלה החדשה שלי לעשור הקרוב.
העשור הקודם היה חרא שום שחקן שלי לא הביא טבעת (ראס והארדן).
מקווה שהעשור הקרוב יהיה שונה 🙂
ולהדליק פה את כולם טריי הולך לנגב בעשור הזה
אתה מוזמן לעגלה כרגע רק אני וחבר טנש במפתיע ניסני שם, גם רזיאל איתנו.
בעצם אתה על העגלה של לוקה שכחתי, אי אפשר 2 עגלות, רק אחת פנויה.
בעשור הקרוב רק שתדע צומח כוכב חדש בטנש, רותם אלרן שעבר קורס קשוח ביותר אצל הותיקים, אנחנו כבר נהיה זקנים, שבר מחפשים כשרון צעיר בדראפט שיוכל לעמוד מול אלרן

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 14:50

אחלה עגלה – מאחל לך הצלחה שם – אל תשכח גם את העגלה של פילי – היא תמיד כיפית.
אני אשאר עוד טיפה עם פליטי אוק' סיטי, בעיקר בברוקלין – מזוכיסט נישאר מזוכיסט. אני מניח שהעגלה שלי תהיה די ריקה – אני ויוסי Yp חחחחח… נלך עם ראס אל התהום ובדוראנט ננוחם.
.
לגבי טנש – לפחות הם נאמנים לעגלה שלהם – תן להם קרדיט – זאת לא בדיוק עגלה, יותר מריצה, אבל הם לא קופצים ממנה. הקטמוני זה רכש טוב, תנסה להמיר אותו – את אלרן כבר לא תצליח – טנש תפסו אותו צעיר, הוא כבר חלק מהמערכת.
מקווה ששב"ר יצליחו למצוא פרוספקט.
יאללה – מעכשיו אני עם לברון – שילחיץ קצת את מייקל תביאו-לי-את-מארלי-או-אילו-בכל-יום-בשבוע גו'רדן
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עוד מילה שאתה בעד לברון ונדיח אותך משבר אשך ויואל כבר העלו את זה פעם קודמת להצבעה טרפדתי את זה כי אתה פמיליה אבל אל תגזים.
במדדה ננוחם

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 16:02

😂😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 18:05

יואל אשך דוק רזי אני מעלה שוב את ההצעה להדיח את דה שוט ממוסד שב״ר, הוא עבר על החוק האסור ושמר אימונים לשיקצה, את הנכד שלי מחקתי מהירושה בגלל זה .
אשך יואל מה עם הטיפולי המרה ?
.
שמעון גם אני על העגלה של יאנג ומהתחלה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 15:04

אני עגלה בעצמי אבל מידי פעם מדלג גם לעגלות אחרות… מווווווווווווווווווו

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 16:40

חחח זה כולנו 😀

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13 בספטמבר 2020 10:09

תודה על הסיקור

רן הנרגן
רן הנרגן
13 בספטמבר 2020 10:21

לא מסכים עם הקביעה שהבועה זה כשלון. סילבר לא אמר את זה. הוא אמר שהתעוררו קשיים ולא יחזרו על המהלך. במציאות שהיתה לפני 4 חודשים זה היה הפתרון הנכון . מבחינה כספית הוא הצליח מעל למשוער. הכסף חשוב לשחקנים ממש כמו שהוא חשוב לבעלי הקבוצות. גם מבחינת הקורונה. מבחינה נפשית? כנראה שפחות. את המחיר משלמים בעיקר חלק משחקנים של 8 הקבוצות האחרונות. אני משער ששחקני הספסל של 4 הקבוצות שיגיעו לגמרים האזוריים ממש רוצים כבר לעוף מהבועה, אבל לא רק הם. גם פול גורג רמז שקשה לו בבועה.

Zivke
Zivke
13 בספטמבר 2020 14:14

מה הכוונה ב-"מבחינה כספית הוא הצליח מעל למשוער"? ראית על זה נתונים, או סתם תחושה?

עגל
עגל
13 בספטמבר 2020 14:31

מסכים – הבועה היא הצלחה גדולה.
חשוב תמיד לזכור את האלטרנטיבה

אבג
אבג
13 בספטמבר 2020 11:00

כלא בלי המשפחות לשנה שלמה (או משפחות שלמות בכלא) נראה מוגזם. ממש חזרה לעבדות. איפה יוציאו את הכסף אם אסור להם לצאת.
זה פתרון סביר גם אם בעייתי לזמן מוגבל ומשהו חד פעמי לא פתרון קבע.
אנשים מזלזים בחופש – בחורות וכו' אבל חופש זה העיקר.

Yinon Yavor
Editor
13 בספטמבר 2020 11:28

תזמון זה הכל בחיים.
באקלים הסביבתי של השיח הציבורי לפני כשנה, זו היתה התאבדות תדמיתית לפטר את מורי, למרות הנזק הכלכלי שגרם ליוסטון עם האמירה שלו על הונג קונג.
בימינו, זה כבר לגיטימי להיפרד ממנו "מסיבות כדורסלניות", וככה לשפר קצת את התדמית במזרח הרחוק.
.
אז כן – אני מאמין שה-GM יפוטר לפני המאמן – ושהבעלים של יוסטון לא ממש יזילו דמעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט צודק ברוך.
לגבי לברון הסיבה היא אותה סיבה שהייתה למייקל בשנות ה90. ממותג כפני הליגה ואסור להפריע לו, עושים את המינימום, יש מאמנים מסויימים שיסטו מהנורמה אבל מקובל לשמור עליו אחד על אחד, ככה מייקל הביא 6 טבעות ולמייקל לא היה AD.
לברון הוא השחקן הכי צפוי בהיסטוריה (גם קאווי אגב), עושה תמיד אותם פעולות, אני יכול לומר מה הוא יעשה 5 שניות לפני, אני יודע בדיוק מתי הוא הולך לזרוק, מתי ימסור, הוא כמו יאניס מאותת ושם קצת לפני מביאים דאבל טים וגורמים לו להחטיא או לשרוף שעון או למסור לאיזה נגר. לחץ על כל המגרש בסידרה שלמה כל דקה שהכדור אצלו יהרוג אותו או יעביר את הכדור לרונדו לרכז ואז הכדור לא יהיה בידיו ובהצלחה תנו לרונדו לנצח עליו אפשר אפילו את שאמט ורגי גקסון לשים.
שלא נדבר שהסטט שלו יפגע וזה ישרוף אותו מבפנים. עם דאבל טים בכלל קל לנטרל אותו, אבל לאף מאמן אין ביצים לזה. ישימו עליו את הכלבת האהבל הזה באחד על אחד או את המחבק גורג הכל באופן, לפחות מקווה שאת הקליר פאת יסגרו לו…
אם הייתי מאמן הקליפרס לברון היה מסיים עם 15 נק ב35 אחוז מהשדה ומושפל במטאטא לעיני כל העולם. לריברס ולו אין אומץ להשפיל ולהביך את פני הליגה והם בעלי אות הלשון החומה.
יוסטון לא היה לה כלים לעצור את לברון או דיוויס. יוסטון נפלה בהתקפה שם הכוכבים שלה לא סיפקו את הסחורה, לא היו מוכנים לדאבל טים על הארדן…
דה שוט הרגת אותי שציפית לדאבל טים או בוקס וואן או חשיבה מחוץ לקופסא מדאנטוני זה כמו סטוטס בראון באד (כן גם קייסי שם אבל הוא מאמן טוב) וכל אלו הם מכירים שיטה אחת וזהו, הוא לא יודע בכלל מה זה בוקס אנד וואן ונראה לך יוסטון מכירים את זה בכלל או מאומנים בזה?
תהיה בטוח שגם קליפרס מעולם לא אומנו לזה 🙂
תכלס לא היה לו מה להפסיד כבר וגם אז לא עשה כלום.

NFS
NFS
13 בספטמבר 2020 14:54

חבל שהפיסטונס, הניקס, הפייסרס, הבלייזרס, הסוניקס, הג'אז ובטח עוד כמה קבוצות ששכחתי לא שמעו את התיאוריה שלך על ג'ורדן..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

ברור היו עסוקים בלהתרפס באחד על אחד ולחטוף ממנו 50…

NFS
NFS
13 בספטמבר 2020 16:17

כל כך ברור שלא ראית משחקים אז..
שמעת על סטיב קר וג'ון פקסון? איך אתה חושב הם עשו את הקריירה שלהם, מקרוס אובר וחדירה לסל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

2 מתוך 200 למה אתה לא מראה את כל מה שהם ניגרו?
יותר מזה כמה סלי נצחון יש למייקל וכמה לקר וםקסטון יחד….

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 15:03

+ 98
כל מילה (כמעט)
אתה הבנת את זה ברוך?

דקסטר
דקסטר
13 בספטמבר 2020 12:01

אגב יוסטון
איזה אירוני שאני מאמין שהרוב יעדיפו להיות במצב של OKC ולא של יוסטון..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

שניהן מתות גם ככה, אליפות לא יראו באף אחת מהן אז מה זה מעניין?

דקסטר
דקסטר
13 בספטמבר 2020 12:06

בסדר לא אמרתי שיקחו אליפות
אבל אם היית צריך לבחור קבוצה באיזה מצב היית מעדיף להיות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

לא מעודכן במצב החוזים ביוסטון. למה הם כולם שם חתומים לטווח ארוך?
עדיין יש לי את הארדן אז המצב שלי יותר טוב. אבדוק מה המצב שם ועדכן אותך:)

אור
אור
13 בספטמבר 2020 14:26

ראס עם חוזה מפלצתי לעוד שלוש שנים, ולתאנדר מלא בחירות דראפט שחלקן עברו מיוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

ראס זה חוזה סחיר זה לא בעיה

אור
אור
13 בספטמבר 2020 15:06
Reply to  אור

ממש. אפילו כריס פול יותר סחיר ממנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אור ראס לא סחיר רק בהופס.
בnba יש לו הרבה ביקוש. עדיין יככב לך בעונה הסדירה.
כריס פול סופר סחיר אחרי העונה האחרונה.
לשניהם יש ביקוש גבוה.
זה רק בהופס אין ביקוש

אור
אור
13 בספטמבר 2020 15:15
Reply to  אור

נגיד שזה נכון, זה לא משנה את העובדה שיוסטון תקועים עם משקולת שתהרוג להם כל סיכוי להגיע רחוק לעומת אוקלהומה שלך תדע לאן יגיעו עוד שנה שנתיים. אין שום דבר סחיר בווסטברוק ואם יעבירו אותו יקבלו שחקנים פח או חוזים פח כהגדרתך, וכמו שאתה אומר כריס פול בתאנדר יותר סחיר וגם יותר טוב והחוזה שלו נגמר עוד שנתיים ולא שלוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אוק עוד שנתיים לא יגיעו לכלום (סיבוב1 זה כלום).
כנראה אפילו פחות מיוסטון.
אבל לטווח יותר ארוך כן כי פרסטי שועל דראפטים והוא יודע לבחור הכי טוב בליגה.
לדעתי פול בכלל יוטרד לפילי או לבאקס תמורת בחירות דראפט. נראה לי יותר לפילי כי יש לה הרבה יותר להציע מאשר בלדסו….
גם גאלו לדעתי לא ימשיך שם.
נשארת עם שגא ודורט….בוא נגיד שקונטנדרית איתם לא תהיה גם עוד 7 שנים.
כוכב גדול שיחתום שם לא נראה לי.
אז נשאר הדראפט.
ליוסטון לפחות יש את הארדן אבל בתכלס שניהם בחרא
יוסטון יותר תחרותיים ואוק יכולה להיחלץ מהחרא יותר מהר.

אור
אור
13 בספטמבר 2020 15:36
Reply to  אור

אני נתתי ליוסטון הזדמנות השנה למרות שכולם פה גמרו עליהם בסוף העונה שעברה. זהו, התאיישתי. אוקלהומה זה אמנם סימן שאלה אבל בסיטואציה הרבה יותר טובה מעכשיו והלאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אני גם התייאשתי לא ראית שברחתי מהקרון? הם רק ילכו וידעכו. אול יבריקו פה ושם בעונה הסדירה.
בינינו הארדן לא ילד כמה נשאר לו ברמות האלה? שנה שנתיים?
בפילי אנו מוכנים לקלוט אותו ויש לנו מלא נכסים טובים לתת

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 16:10
Reply to  דקסטר

יוסטון יסיימו הרבה מעל אוק סיטי בשנה הבאה. שלא תטעו – רק הלייקרס והקריפרים חזקים ממנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מתי ראס בניקס מחכים לחם מהתנור של דובי 🙂

Niro
Niro
13 בספטמבר 2020 12:36

שששששששששש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 15:06

עכשיו גם אתה משתלט גם על הטריידים שלי?
שב בצד ותמתין, זה היה הרעיון שלי!
🙂

Niro
Niro
13 בספטמבר 2020 12:36

אחלה סדרת אימון ללייקרס

שחר אלוני
13 בספטמבר 2020 13:15

הלייקרס הרוויחו בסדרה הזו את שחקני המשנה שלקחו צעד קדימה: מוריס, רונדו, קארוסו, הורטון טאקר, ובמידה מסוימת קוזמה.
ווגל מאמן הגנה מצוין, יצירתי לא פחות מנרס

שחר אלוני
13 בספטמבר 2020 13:16

יוסטון בשנים האחרונות שינו את הליגה, הצמיחו את הארדן, והיו מאד מקוריים. השנה ההימור על ראס וההוצאה של הסנטר לא השתלמו, אבל יש להם בסיס להמשכיות בשנים הקרובות

עגל
עגל
13 בספטמבר 2020 14:33

הימרו בלית ברירה – יש לזכור.
היה קרע אישי של פול עם הארדן והם נאלצו ללכת על הטרייד הזה. די ברור שיוסטון של לפני שנתיים-שלוש, זאת שג"ס בקושי-בקושי ניצחה, היתה טובה יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

זה היה לפני 3 שנים חביבי אותם שחקנים היום היו מקבלים 4 1 זהה. שם היה השיא וזהו זה לא ניתן לשחזור. כמו פילי עם באטלר.
העונות הן דינמיות ומשתנות מהר מאד אתה מסיק מלפני 3 שנים על היום?

דה שוט
דה שוט
13 בספטמבר 2020 16:11

+ 1
יסיימו טופ 4 בשנה הבאה

Zivke
Zivke
13 בספטמבר 2020 14:12

תודה על סיקור!
שורה תחתונה, סדרה מאכזבת אפילו אם באת עם ציפיות נמוכות. יהיה קיץ (+סתיו+כמה ימים של חורף) מעניין ברוקטס, לא יפתיע אפילו אם ימכרו שם את המועדון כי פרטיטה על הפנים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13 בספטמבר 2020 14:36

ליוסטון יש עוד 3 שנות ווסטברוק בשכר של 130 מליון. עוד שנתיים יש להם התחייבויות שכר של 124 מליון על 6 שחקנים.
במקום לחכות את השנתיים, ההחלטה הרציונאלית הנכונה הוא להתחיל פרוסס. צריך לארגן טקס פרידה יפה להארדן, להגיד שאיפה שיוטסון הולכת היא לא יכולה לרוץ לאליפות, ושהיא רוצה לתת לו לסיים את הקריירה בהמשך המרדף אחרי הטבעת.

שתציע אותו בתמורה למייקל פורטר, גארי האריס ופורטר ג'וניור לדנבר. מה אתה אומר, ליוס?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13 בספטמבר 2020 14:37

ויל בארטון במקום אחד הפורטרים 🙂 (הטרייד, אגב, עובר)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח נראה לך לחוס יסכים לזה 😂😂😂 הוא יגיד שהארדן פוגע בכימיה הקבוצתית.
יש לי טרייד הרבה יותר טוב סימונס וטוביאס על הארדן.
יוסטון מקבלים את הלברון הבא ואבק כוכבים לצידו.
מה אומר?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13 בספטמבר 2020 19:22

כן, קו אחורי של סימונס ווסטברוק 🙂 יהיה להיט. אגב, איך סימונס וטוביאס עם המקסים שלהם יעבור ליוסטון שכבר ב-130 מליון?

אגב 2, ליוס הסכים

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

רגע, רגע, אני צריך לזכור איפה החבאתי את זה.
לא בארגז של הפנטזיות האישיות, לשם כבר מזמן הפסקתי להכניס דברים. לא בעליית הגג של החלומות. אה, הנה זה. במגירה של הכפיות שהולכות לאיבוד וחוזרות רק כדי לתקוע את המגירות שלא יפתחו. הכובע של GM דנבר.
כן. תודה. יש מעט שחקנים שאני מוותר עליהם על הפוטנציאל של פורטר ושל פורטר, ועל התקווה שגאריס יחזור. וגם על ברטון. הארדן במאה אחוז שם.
הוא על המדף? כי הייתי שם לפני רגע ולא ראיתי. אבל אני בעד.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13 בספטמבר 2020 19:32

זה קצת וישפול כי בא לי שזה יקרה בשביל דנבר והארדן. אבל גם רציונאלית, אין ליוסטון לאיפה ללכת עם הסגל הזה, ואין לה גמישות לבצע שינויים. כל מה שהיא יכולה לעשות זה להמשיך להקיף את הארדן בכל מיני נוודים (מקלמור/ריברס) ולקוות שווסטברוק לא יפריע יותר מדי.

ת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פות גורג החתיכת אפס הזה תכף מול השיקצה צריך להיות במוד של לאכול ולמלוק את הראש של המלך והוא מתבכיין לי על הבועה המיילל המחבק הזה? אולי הוא צריך חיבוקי מאמא? מהמלך? מהחשפניות? ועוד יש לו חרדות ביצוע?
המדדה ידע את כל זה לפני שהחתים אותו?
המלך עכשיו מתאמן על שאגות ולאכול לו את הראש מול המראה.
לפחות אני יודע שמוריס והמדדה מתאמנים גם על אכילת ראש.
השואג גם מתאמן על השאגות אבל נראה לי דיוויס יהפוך אותו למיילל.
יאללה לאכול היום את הגוקר שלא יהיו פאדיחות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 15:07

🙂

דקסטר
דקסטר
13 בספטמבר 2020 16:08

בקיצור המלך+ הגרופי נגד המדדה+השואג
סדרה מעניינת…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

השואג יאולף עי הגרופי אבל הגרופי צריך להיות מוכן לאיש שהובא במיוחד לעצור אותו גואקים דוויס סטופר נואה…
ופט פטרסון עם שלשה מהפינה זה תאום גרמי גראנט ריברס מסוגל להכניס אותו לחמישייה לשמור על לברון אל תתפלא 😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
13 בספטמבר 2020 18:07

שמעון הוא ממגע לחשפנית הגולד דיגרית, פות גורג זה רכיכה מאין כמוה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 בספטמבר 2020 17:32
Reply to  דקסטר

חחחחחחחחחחחחחחחחחכהההההההההההההה
רק התחלנו, גם החילזון והקנגורו באים.
אני סומך על היצירתיות של טבדי.
המטעמים בדרך

bobby
bobby
13 בספטמבר 2020 16:49

קצת באיחור אבל תודה על הסיקור!
וואלה, תהיתי איך זה שבמשחקים 2 עד 4 הלייקרס מנצחים מבלי שהם חווים ימי קליעות מטורפים.. והנה, הגיע משחק 5 והבלואו-אאוט של הלייקרס.
שחקני יוסטןן כאילו קצת נחו אחרי הניצחון במשחק 1, ולא עלו ברבאק לגיים 2 ו-3, וחבל. משם הדרך לג׳נטלמן סוויפ הייתה סלולה.
ברכות לקינג ג׳יימס, שלפחות ב-2 הסדרות הוכיח שמבחינתו, אין הבדל דרמטי בין מזרח למערב. נרה איך יילך לו בגמר האזורי.